Mar 29, 2016

לקראת פתיחת יחידה 4 בהשתלמות למורי אנגלית

שלום!

כ 100 מורי אנגלית מכל הארץ המלמדים בחט"ב ובחט"ע במערכת החינוך בישראל משתלמים בקורס מקוון  HOW TO USE MOODLE IN THE ENGLISH CLASSROOM  במסגרת פסג"ה חולון. הקורס משלב שיעורים בכיתה וירטואלית ומפגשים א-סינכרוניים בסביבת למידה MOODLE  של משרד החינוך. הלמידה מכוונת מטרה: יישום מידי בסביבת MOODLE הבית ספרית של הנלמד (עד היום – כיצד להשתמש ב "MOODLE RESOURCES  בתהליך ההוראה והלמידה באנגלית) בכיתה עם תלמידים. המשתלמים מתעדים את היישום ומשתפים את העשייה כחלק מהמטלות בקורס. כל "מודולה" נפתחת בשיעור בכיתה וירטואלית. אנחנו עומדים מספר ימים לפני פתיחת "מודולה" (יחידה) מספר 4: שימוש בפורום של MOODLE  בהוראת אנגלית. כוון ש MOODLE  מאפשר  שילוב של כמעט כל כלי טכנולוגי חדשני ש"נצפה, מסתובב ומומלץ" ע"י עמיתים בקבוצות שונות ברשתות החברתיות של מורים, אני בהחלט משלב בהדרגה כאלו שיכולים לסייע למשתלמות ללמד אנגלית אחרת (לי נראה שזה יישום פדגוגיה דיגיטלית, אם אני מבין נכון את המושג). כך יהיה גם ביחידה מספר 4. הסרטון שמלווה את הכתבה הנוכחית הינו מבוא למה שנעשה ב"מודולה" החדשה. מורי אנגלית המשתלמים בחרו ללמוד בדרך אחרת עם כל המשתמע מכך, ולי אין אלא מילים טובות לומר על מה שעשו עד עכשיו. אני מקווה שזה יחזיק מעמד (וישתפר עוד) עד לסיום (המוצלח, אני מקווה) של ההשתלמות 

No comments:

Post a Comment